fbpx

Google Ads

Løsninger

Basis

Google Ads

2.900 KR*

1 kampagne

4 annoncegrupper

Op til 8 annoncer

10 søgeord

Strategic targeting

Call tracking

Tekstforfatning

1 konvertering

30 dages løbende administration og optimering

Rapportering efter aftale

Brancheanalyse

Publikumsanalyse

Budgetanbefaling:
2000-6000 kr.

*Ex. moms

MESt populære

Basis+

Google Ads

4.700 KR*

2 kampagner

12 annoncegrupper

Op til 18 annoncer

20 søgeord

Strategic targeting

Call tracking

Tekstforfatning

2 konverteringer

60 dages løbende administration og optimering

Rapportering efter aftale

Brancheanalyse

Publikumsanalyse

Budgetanbefaling: 
6.000-15.000 kr.

 *Ex. moms

Pro

Google Ads

8.900 KR*

3 kampagner

20 annoncegrupper

Op til 35 annoncer

30 søgeord

Strategic targeting

Call tracking

Tekstforfatning

2 konverteringer

90 dages løbende administration og optimering

Rapportering efter aftale

Brancheanalyse

Publikumsanalyse

Budgetanbefaling: 
18.000+ kr.

*Ex. moms

Hvad kan din virksomhed bruge Google Ads til?

Google ads. Adwords.

Hvad er Google Ads?

Google Ads er betalte annoncer.
Det vil sige at du modsat til SEO, som er organisk, betaler for at blive vist på side et på søgemaskinerne, når en forbruger søger på specifikke søgeord på Google. Forskellen på SEO og Google Ads er altså placeringen i søgeresultaterne og måden du opnår placering i søgemaskinen på.

Når du søger på Google, vil du typisk se, at de 4 øverste søgeresultater er Google Ads. Foran overskriften i annoncen vil der stå Ad, som indikerer, at det er en betalt annonce.

Hvorfor investere i Google Ads?

Hvad betyder Google ads for min virksomhed?

Google er danskernes foretrukne søgemaskine. Her finder mere end 95% af befolkningen deres kommende serviceudbyder. Med Google Ads sikrer du dig at være synlig, når dine kunder søger efter netop dine ydelser eller produkter i dit geografiske forretningsområde. Med andre ord er Google Ads med de rette søgeord og budget den sikre vej til toppen på Google og flere kundehenvendelser.

Med Google Ads har du mulighed for at målrette dine annoncer specifikt således, at du kun får henvendelser fra de forbrugere, som du ønsker at henvende dig til. Du får med andre ord optimeret din investering.

Hos Webton hjælper vi dig med at målrette dine annoncer med de mest relevante søgeord, den rigtige geografiske placering og inden for den rette målgruppe du som virksomhed henvender dig til. Ved at målrette virksomhedens Google Ads inden for ovennævnte kriterier vil du modtage flere seriøse og relevante kundehenvendelser. 

Hvad koster Google ads?

Google Ads er som tidligere nævnt betalte annoncer i søgemaskinen Google. Men hvad koster det? Når du opretter en annonce, vil du betale per klik. Du betaler dermed først, når forbrugeren klikker på din annonce. Denne form for annonce kaldes også for “Pay Per Click” (PPC), da du kun betaler for antallet af klik din annonce får.

Klikprisen på din annonce afhænger af konkurrencen på søgerordet i din branche. Altså er din branche med til at bestemme, hvad Google Ads kommer til at koste for dig.

For ikke at risikere at klikprisen bliver for høj, er det vigtigt at sætte et månedligt beløb, som annoncen må trække for at undgå at blive overrasket af en høj regning ved annoncens ende.

Hvad siger vores kunder?

Scroll to Top
Trænger du til en ny hjemmeside?

Vind en professionel Basis+ hjemmeside inkl. hosting i et år til en værdi af 3.700 kr. ex. moms.