1 kampagne
4 annoncegrupper
Op til 8 annoncer
10 søgeord
Strategic targeting
Call tracking
Tekstforfatning
1 konvertering
30 dages løbende administration og optimering
Rapportering efter aftale
Brancheanalyse
Publikumsanalyse
Budgetanbefaling:
2000-6000 kr.
*Ex. moms
2 kampagner
12 annoncegrupper
Op til 18 annoncer
20 søgeord
Strategic targeting
Call tracking
Tekstforfatning
2 konverteringer
60 dages løbende administration og optimering
Rapportering efter aftale
Brancheanalyse
Publikumsanalyse
Budgetanbefaling:
6.000-15.000 kr.
*Ex. moms
3 kampagner
20 annoncegrupper
Op til 35 annoncer
30 søgeord
Strategic targeting
Call tracking
Tekstforfatning
2 konverteringer
90 dages løbende administration og optimering
Rapportering efter aftale
Brancheanalyse
Publikumsanalyse
Budgetanbefaling:
18.000+ kr.
*Ex. moms
Google Ads er betalte annoncer.
Det vil sige at du modsat til SEO, som er organisk, betaler for at blive vist på side et på søgemaskinerne, når en forbruger søger på specifikke søgeord på Google. Forskellen på SEO og Google Ads er altså placeringen i søgeresultaterne og måden du opnår placering i søgemaskinen på.
Når du søger på Google, vil du typisk se, at de 4 øverste søgeresultater er Google Ads. Foran overskriften i annoncen vil der stå Ad, som indikerer, at det er en betalt annonce.
Google er danskernes foretrukne søgemaskine. Her finder mere end 95% af befolkningen deres kommende serviceudbyder. Med Google Ads sikrer du dig at være synlig, når dine kunder søger efter netop dine ydelser eller produkter i dit geografiske forretningsområde. Med andre ord er Google Ads med de rette søgeord og budget den sikre vej til toppen på Google og flere kundehenvendelser.
Med Google Ads har du mulighed for at målrette dine annoncer specifikt således, at du kun får henvendelser fra de forbrugere, som du ønsker at henvende dig til. Du får med andre ord optimeret din investering.
Hos Webton hjælper vi dig med at målrette dine annoncer med de mest relevante søgeord, den rigtige geografiske placering og inden for den rette målgruppe du som virksomhed henvender dig til. Ved at målrette virksomhedens Google Ads inden for ovennævnte kriterier vil du modtage flere seriøse og relevante kundehenvendelser.
Google Ads er som tidligere nævnt betalte annoncer i søgemaskinen Google. Men hvad koster det? Når du opretter en annonce, vil du betale per klik. Du betaler dermed først, når forbrugeren klikker på din annonce. Denne form for annonce kaldes også for “Pay Per Click” (PPC), da du kun betaler for antallet af klik din annonce får.
Klikprisen på din annonce afhænger af konkurrencen på søgerordet i din branche. Altså er din branche med til at bestemme, hvad Google Ads kommer til at koste for dig.
For ikke at risikere at klikprisen bliver for høj, er det vigtigt at sætte et månedligt beløb, som annoncen må trække for at undgå at blive overrasket af en høj regning ved annoncens ende.
Webton registrerer ingen data, der kan bruges til at identificere dig, med mindre du selv tilmelder dig tjenester (abonnementer, nyhedsbreve m.m). Webton videregiver eller sælger ingen persondata til tredjepart. Med henblik på forståelse, udvikling og forbedring af Webton’s hjemmeside indsamler vi løbende statistik om brugernes færden på websitet. For at få den mest præcise statistik benytter vi cookies.
Ikke-nødvendige cookies indebærer følgende cookies: Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde hjemmesiden ser ud eller opfører sig på. F.eks. dit foretrukne sprog, eller den region, du befinder dig i. Statistisk cookies hjælper webstedsejere med at forstå, hvordan de besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere oplysninger anonymt. Marketing cookies bruges til at spore besøgende på tværs af websites. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante og engagerende for den enkelte bruger, og dermed mere værdifulde for udgivere og tredjeparts annoncører. Uklassificerede cookies er cookies, som vi er i færd med at klassificere sammen med udbyderne af de enkelte cookies.